zondag 1 maart 2015

Maart Challenge # 3

Hoi Egel fans,

We mogen jullie weer verwelkomen bij onze nieuwe challenge,
dit keer weer een hele leuke, dus we hopen op veel inzendingen.


Voordat we het thema bekend maken, laten wij
weten dat de winnaar van de Februari challenge
volgende week bekend gemaakt gaat worden.
Dus hou ons blog in de gaten !

Dan nu de prijzen die je kunt winnen,
dat zijn de mooie nieuwe Stained Glass mallen van Nellie Snellen.

Er gaan weer twee prijzen uit deze maand !! 
Je kunt een extra kans maken
als je kaart voldoet aan ons extra thema.


De prijzen worden gesponsord door Hobbywinkel De Egel.

En dan nu het thema van deze maand:

'Dieren

Extra optie deze maand:
gebruik een egel op je kaart en dan maak je kans op de extra prijs.


Nog even de regels op een rij:

- je mag met 2 kaarten of creaties meedoen.

- niet terug linken naar oudere kaarten en ook niet naar je
gehele blog, maar rechtstreeks naar je kaart.

- als je een blog hebt link je terug naar ons blog.

- zorg dat je woordverificatie uit staat,
zo kunnen wij een reactie achterlaten.

- zet het 'ik ben fan van De Egel' logo op je blog,
je vindt deze rechts in onze zijbalk.

- als je geen blog hebt stuur dan je foto naar:
hobbywinkeldeegel@gmail.com
Iedereen kan dus meedoen, wel of geen blog !


Natasja was de winnaar van onze eerste challenge
januari, zij mocht gastdesigner zijn en zij heeft deze
prachtige kaart voor ons gemaakt:




Sandra:









Je kunt meedoen tot en met dinsdag 31 maart 2015  22.00 uur.

Op woensdag 1 april 2015 zal de nieuwe Challenge hier verschijnen.


Heel veel plezier gewenst en veel succes met de Challenge !

Groetjes van Team De Egel


Neem onderstaand Fan Logo mee voor op je eigen blog:



31 opmerkingen:

  1. Prachtige voorbeelden zijn er gemaakt door het team!!!

    groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een EGEL!! Laat dat nou net mijn favoriete dier zijn, dus ik ga aan de slag om er een mooie kaart mee te maken!
    Leuk!!!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat wordt zoeken naar een egel! Doe graag weer mee, is vorige keer niet gelukt. Bedankt voor de voorbeelden, prachtig weer! Groet Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat wordt zoeken naar een egel! Doe graag weer mee, is vorige keer niet gelukt. Bedankt voor de voorbeelden, prachtig weer! Groet Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke uitdaging en prachtoge voorbeeld kaarten zijn er gemaakt.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie voorbeelden en leuke opdracht! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een originele opdracht en wat zijn er weer mooie kaarten gemaakt door het team. Ik doe zeker weer mee!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke voorbeelden zijn er gemaakt. En wat een prachtige mallen zijn er te winnen bij deze nieuwe leuke uitdaging.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke challenge!!
    Ik heb meteen een kaart gemaakt, ik ga hem gauw linken.
    Wie weet maak ik er nog wel 1, met een Egel......ik ga even denken.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuk e challenge en leuke kaartjes
    ik doe mee
    groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke Challenge
    Prachtige voorbeelden

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke challenge weer. En er zitten prachtige kaarten tussen van het DT.

    Groetjes,

    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke challenge! Ik ben pas volger geworden van jullie blog en heb gelijk meegedaan met de challenge :D
    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige voorbeelden, ik heb net mijn bijdrage erbij gezet.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wil graag meedoen met de challenge, maar ik weet of ik de kaart op de juiste manier heb gelinkt.
    Groetjes Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie voorbeelden hebben jullie gemaakt. Ik kon geen egeltje vinden. Het is een kalfje geworden.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Erg leuk thema met prachtige voorbeelden. Ik heb ook net mijn kaartje geplaatst. Zal eens kijken of ik ook nog een plaatje met een egeltje heb liggen. Geloof het wel...dus wie weet.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Alweer de derde challenge en alweer zo'n leuk thema dus ik doe zeker weer mee!
    Mooie dt creaties dames super gemaakt!
    Succes allemaal!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie voorbeelden zijn er gemaakt.
    Ik heb mijn kaart erbij gezet.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow wat een hoop mooie kaarten.
    Ik heb mijn kaart erbij gezet.
    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie voorbeelden zijn er gemaakt. ik heb net mijn kaart geplaatst. Er staat een dier (lieveheersbeestje) op, ook al is die heel klein.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super leuke opdracht en prachtige voorbeelden!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuke challenge en mooie voorbeelden. Ben dol op beestjes, zojuist m'n 2e kaartje geplaatst.
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuke challenge met mooie voorbeelden.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi. Het team heeft leuke kaarten gemaakt! Het is mij ook gelukt een kaart met een dier te maken. Wat leuk dat er al zoveel inzendingen zijn.. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooie voorbeelden weer van het designteam. Heb mijn kaart net gemaild.
    Wat leuk weer zoveel inzendingen.

    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. leuke challenge ik doe voor het eerst mee op dit blog.
    gr jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  28. op de valreep nog een dierenkaartje gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. De sluitingsdatum bijna vergeten, maar nog net op tijd met m'n kaartje.
    Olifantje op de kaart, doet me altijd denken aan een bekende Rotterdammer ;)
    De voorbeeldkaarten zijn prachtig en de prijs……WOW!!!!!!!!
    gr. Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  30. En op het nippertje mijn tweede bijdrage voor jullie challenge...ik geloof dat ik vaak dieren gebruik haha.
    Succes met het kiezen!
    Fijne avond.
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen

Iedereen bedankt voor de reacties.
Neem ook een kijkje op onze website
https://de-egel.com/