vrijdag 1 mei 2015

Mei challenge # 5

Hoi Egel fans,

Ook nu hebben wij weer een leuke nieuwe challenge voor jullie.
Maar eerst willen wij bedanken voor alle leuke inzendingen van
april, zo veel weer, wat een succes !


Deze challenge is altijd terug te vinden in onze rechter zijbalk bovenaan.

De mooie prijs die we deze maand voor jullie hebben is deze mooie
Vintasia mal van Nellie Snellen.
Een leuke motivatie om weer gezellig mee te doen.


Deze prijs wordt gesponsord door Hobbywinkel De Egel.

En dan nu het thema van deze maand:

'Cijfers en/of letters
Let hierbij op dat je cijfers en letters prominent aanwezig zijn
op je kaartje of creatie, niet alleen een tekst stempel of andere
kleine tekst.

Nog even de regels op een rij:

- je mag met 2 kaarten of creaties meedoen.

- niet terug linken naar oudere kaarten en ook niet naar je
gehele blog, maar rechtstreeks naar je kaart.

- als je een blog hebt link je terug naar ons blog.

- zorg dat je woordverificatie uit staat,
zo kunnen wij een reactie achterlaten.

- zet het 'ik ben fan van De Egel' logo op je blog,
je vindt deze rechts in onze zijbalk.

- als je geen blog hebt stuur dan je foto naar:
hobbywinkeldeegel@gmail.com

Iedereen kan dus meedoen, wel of geen blog !


Wij hadden twee winnaars met onze Maart challenge,
en deze dames mochten Gast Designer zijn deze maand.
Zij hebben deze mooie kaarten voor jullie gemaakt:





En ons eigen Design Team heeft ook weer mooie kaarten
voor jullie gemaakt.


Sandra:






Je kunt meedoen tot en met zondag 31 mei 2015  23.00 uur.

Op maandag 1 juni 2015 zal de nieuwe Challenge hier verschijnen.


Heel veel plezier gewenst en veel succes met de Challenge !

Groetjes van Team De Egel


Neem onderstaand Fan Logo mee voor op je eigen blog:




15 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat ik gastdesigner bij jullie mocht zijn, ik denk dat we voor een ander genoeg inspiratie opdoen, jullie kaarten zien er prachtig uit, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige voorbeelden. Dat geeft zeker inspiratie! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super dames!!! Jullie hebben ons weer meer dan voldoende inspiratie gegeven voor deze leuke challenge.

    -xies- Renate.

    Oh ja,
    dank voor jullie berichtje, dat ik het fanlogo nog moest plaatsen.
    heb er meteen werk van gemaakt. :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige kaarten en projectjes DT

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer hele mooie inspirerende voorbeelden hier en doe weer gezellig mee hoor!
    Fijne dag verder en LG van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn er al veel mooie kaarten geplaatst.
    De mijne staat er ook bij.
    Gr. Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat weer een leuke challenge. Ik heb mijn kaart geplaatst.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldige voorbeelden zijn er gemaakt. Graag doe ik met mijn "opkikker"easelkaart.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk challenge en wat een mooie voorbeelden zijn er gemaakt.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele leuke challenge! Ik heb net mijn kaartje geplaatst!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo. Wat heeft het team schitterende kaarten gemaakt. Ik dacht dat ik mijn kaart al gelinkt had maar nee dus. Nu staat de kaart erbij. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb net mijn 2e kaart erbij gezet. Vergeet alleen een 2tje erachter te zetten!!!

    Fijne pinksterdagen.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik doe het voor de eerste keer en weet niet of het helemaal gelukt is. Krijg niet de afbeelding te zien maar wordt wel doorgelinkt naar de kaart. Vind het wel een hele uitdaging om met behulp van de klantenservice van de Egel wel dit al voor elkaar te krijgen. Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wederom een leuke uitdaging met mooie voorbeelden.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik doe voor de eerste keer mee met een challenge. Ik vind het hartstikke leuk en nog spannend ook.
    Heb ook voor het eerst een blog gemaakt en hoop ook zo meerdere kaarten te plaatsen.
    Ook zeer inspirerend al die mooie kaarten die jullie er op hebben staan.

    BeantwoordenVerwijderen

Iedereen bedankt voor de reacties.
Neem ook een kijkje op onze website
https://de-egel.com/