zondag 1 november 2015

November Challenge # 11

Hoi beste Egel fans,

We zijn er weer met een leuke nieuwe challenge !
Alweer onze 11e challenge, al bijna een jaar zijn we bezig.
En de belangstelling is nog steeds erg groot !
Wij zijn daar echt heel erg blij mee.

Jullie mogen dan ook met 3 kaarten mee doen.

Deze challenge is altijd terug te vinden in onze rechter zijbalk bovenaan.

De regels en het email adres staan rechts in de zijbalk.

Deze maand kun je een kerst prijs van Docrafts Papermania winnen.
Dit zijn te gekke stempels.
Deze prijs wordt gesponsord door Hobbywinkel De Egel.


Het thema deze maand is:

"KERST"

Het mag deze maand weer van alles zijn, een kaart of creatie,
Laat jullie creativiteit zijn best doen en show ons de mooiste inzendingen !

Deze maand is Cobie onze Gast Designer en zij heeft deze mooie kaart gemaakt:


Ons Design Team heeft ook weer prachtige voorbeelden voor jullie gemaakt:

Sandra:


Nelleke:


Miranda:


Erica:

 Jaqueline:

Je kunt meedoen tot en met maandag 30 november 2015  23.00 uur.

Op dinsdag 1 december 2015 zal de nieuwe Challenge hier verschijnen.


Heel veel plezier gewenst en veel succes met de Challenge !

Groetjes van Team De Egel


Neem onderstaand Fan Logo mee voor op je eigen blog:



21 opmerkingen:

  1. Leuke passende bij deze tijd van het jaar challenge ;-)

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige voorbeelden!

    Ik had er al 45 klaar dus hopla, doe weer gezellig mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie kaarten! leuke challenge en helemaal niet moeilijk in deze tijd! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De voorbeeldkaarten zijn super leuk, ik wil ook graag meedoen. Na ff toveren is vlg mij wel gelukt de kaarten te linken.

    Groetjes Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie voorbeelden van het team en met deze challenge kunnen we natuurlijk wel uit de voeten! Groet Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige voorbeeldkaarten dames!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie voorbeeld kaarten hebben jullie weer gemaakt dames.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke opdracht en prachtige voorbeelden!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige voorbeeld kaarten ☺
    Lieve groetjs, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige voorbeelden, doe graag weer mee, en mijn kaart gelinkt.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wauw wat zijn er al veel prachtige kaarten gemaakt
    en ook schitterende voorbeeldkaarten
    toch heb ik mijn bijdrage erbij gezet

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi voorbeelden voor deze leuke challenge.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Vanmorgen kreeg ik van Erica een mailtje, dat ik met deze verpakking van de chocolades nog mocht meedoen. De foto , die op het bijbehorende blog staat werd door Inklintz afgewezen. Te groot. Staat op het blog helemaal compleet. Kon niet op de foto. Sorry. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een leuke candy kerstkaarten kun je nu niet genoeg maken dus ik doe lekker mee heb net mijn tweede kaartje geplaatst groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Al de voorbeeld kaarten zijn zo leuk. Ursula xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. En wederom een leuke challenge waar iedereen wat mee kan. Mooie voorbeelden zijn er gemaakt door het team. Ik doe graag weer mee!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Aangezien het nu de tijd is om kerstkaarten te maken heb ik ook een kaartje erbij gezet.
    Dames van DT, jullie kaartjes zien er prachtig uit !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi IK heb zojuist de kaart van mijn moeder Martje erbij gezet. IK had zelf ook al een kaart geplaatst. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw wat een hoop kaarten zeg,schitterende collage zo.
    Ik heb er ook 1 geplaatst.
    Freubelgroetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Iedereen bedankt voor de reacties.
Neem ook een kijkje op onze website
https://de-egel.com/