dinsdag 1 december 2015

December Challenge # 12

Beste Egel fans,

Wij starten vandaag met de laatste challenge van dit jaar.
Wij hebben dit jaar als een enorm succes ervaren en gaan dan ook in 2016
vrolijk verder. We willen de thema's dan iets anders gaan doen.
Maar wij hebben zo'n trouwe aanhang opgebouwd dat we verwachten
dat iedereen gewoon weer mee blijft doen bij ons.

Iedereen bedankt voor alle mooie inzendingen dit jaar,
wij hebben genoten van jullie mooie kaarten.

Wij willen meteen van deze gelegenheid gebruik maken om iedereen
alvast hele fijne kerstdagen te wensen en een goede jaarwisseling.
Wij zullen ook in 2015 weer voor jullie in dit Design Team verder gaan.
Erica - GerJanne - Nelleke - Sandra - Jacqueline - Miranda


Deze challenge is altijd terug te vinden in de rechter zijbalk bovenaan.

De regels en ons email adres staan rechts in de zijbalk.

Vanwege een succesvol blog jaar hebben wij deze maand een hele
mooie prijs om weg te geven. Het is een super gift box met een diverse
inhoud van mallen, knipvellen, figuurkaarten, karton en een tekst stempel.

Dit pakket heeft ook een leuk voordeeltje, wil je hem graag bestellen deze
maand, dan krijg je een kortingscode erbij voor 10 % kassa korting, geldig
t/m 31 december en te besteden in onze webshop.

Deze prijs wordt gesponsord door Hobbywinkel De Egel.


En dan nu naar het thema van december:

"2 kleuren"
En jullie kunnen kiezen uit de kleuren combinaties
zwart/wit of bruin/blauw.

Het toeval wil dat ons hele team met de kleuren zwart en wit
aan de slag is gegaan, hieronder de voorbeelden.

De eerste is van onze Gast Designer deze maand.








Je kunt meedoen tot en met donderdag 31 december 2015 om 22.00 uur !

Op vrijdag 1 januari 2016 zal de nieuwe Challenge hier verschijnen.

Heel veel creativiteit gewenst en veel succes met de challenge !

Groetjes van Team De Egel


Neem onderstaand logo mee voor op je eigen blog:



19 opmerkingen:

  1. leuke voorbeelden! prachtig. groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke challenge en mooie voorbeelden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige voorbeelden zijn er gemaakt, echt wauw!!!
    Ga proberen weer mee te doen. Het zijn mooie kleuren om mee te werken.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind dit geen makkelijke challenge, maar zal er eens voor gaan zitten...
    Mooie voorbeelden van het designteam dusss daar zal het niet aan liggen!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige voorbeeld kaarten. En voor jullie allemaal ook alvast fijne feestdagen. En ik ben benieuwt wat het nieuwe jaar ons brengt.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie voorbeelden bij deze Challenge, ook toevallig dat jullie voor de zwart/wit kleuren hebben gekozen, hihi. We hebben weer heerlijk een maand de tijd, dus dat gaat wel lukken! Fijne Sinterklaas!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldige voorbeelden en mooie challenge met deze kleurencombi's! Een mooie afsluiter van het jaar, ik ga er weer voor. Fijne pakjesavond alvast! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige voorbeelden hebben jullie weer gemaakt DT!!
    Ik vond het heel leuk om deze maand gastdesigner te zijn, ik wens iedereen veel succes met deze mooie challenge.

    Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke Challenge met prachtige voorbeelden !
    Probeer ook mee te doen groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gave voorbeelden, ik heb de mijn er net bij gezet was leuk om te doen ik ben voor zwart-wit gegaan.

    Groetjes Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige voorbeelden, leuke challenge. Ook toevallig allemaal zwart/wit. Ik niet hoor;-). Hopelijk voldoet hij. Alleen in het plaatje zit wit...
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoe kan je je kaart erbij zetten en moet je een volger zian heb nameli j niet echt een blog

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Renate,

      Rechts in de zijbalk in het blauwe stukje, staat dat je ook mee
      kunt doen als je geen blog hebt. Stuur dan je kaartje naar het
      email adres wat erbij staat.

      Groeten De Egel

      Verwijderen
  13. Ik meende dat ik er al eentje had ingestuurd, maar neen, dan maar tegelijk twee. Bruin-blauw, mooie combi. Succes er mee. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat mooie voorbeelden en wat een fantastische prijs.
    Gr Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kaarten van de DT Dames, die van Erica is super !
    Ik heb ook een kaartje gemaakt in blauw/bruin.
    groetjes en fijne Feestdagen,
    Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Na 2 afgekeurde kaarten in blauw bruin maar over gegaan op zwart wit.
    Gr Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nog net op tijd mijn kaartje erbij gezet, hopelijk voldoet hij aan jullie "eisen" .
    Lieve freubelgroetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik heb op 19 december een email gestuurd naar Erica om te vragen of mijn blauw/bruine kaart ook mee kan doen voor de challenge, op 23 december nog een email gestuurd, maar tot op heden nog geen antwoord ontvangen.
    Kan iemand mij vertellen hoe ik dan mijn kaart geplaatst krijg?

    Groetjes, Hetty

    BeantwoordenVerwijderen

Iedereen bedankt voor de reacties.
Neem ook een kijkje op onze website
https://de-egel.com/