vrijdag 1 januari 2016

Januari Challenge # 13

Hoi beste Egel fans,

Ons team wenst iedereen een heel fijn en mooi en creatief 2016 !
Wij gaan gewoon weer verder met mooie en leuke challenges.

Houd ons blog in de gaten, want we zijn er deze maand een paar keer...

Iedereen bedankt voor alle mooie inzendingen het afgelopen jaar,
wij hebben genoten van jullie schitterende kaarten.

Deze challenge is altijd terug te vinden in de rechter zijbalk bovenaan.

De regels en ons email adres staan rechts in de zijbalk.
(Geen blog ? Mail je kaartje)

Wij starten dit jaar met een mooie stempelset van Joy!Crafts als prijs.
Deze prijs wordt gesponsord door Hobbywinkel De Egel.


Het thema van januari is:

"MOOIE WENS OF SPREUK"
(Wel prominent op je kaart aanwezig)


Wij hebben 2 Gast Designers deze maand:

Rimmie:

Diny:


Je kunt meedoen tot en met zondag 31 januari 2016 om 22.00 uur !

Op maandag 1 februari 2016 zal de nieuwe Challenge hier verschijnen.

Heel veel creativiteit gewenst en veel succes met de challenge !

Groetjes van Team De Egel


Neem onderstaand logo mee voor op je eigen blog:



16 opmerkingen:

  1. Natuurlijk wens ik jullie een fantastisch en creatief 2016 toe en dat we maar weer heel veel leuke challenges mogen maken. Jullie trappen in ieder geval weer met een hele mooie challenge af.

    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie voorbeeldkaarten! Voor ieder van jullie de beste wensen!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige voorbeeldkaarten met hele mooie teksten.
    Beste wensen voor het nieuwe jaar.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige voorbeeldkaarten dames....wat een mooie teksten zie ik voorbij komen!Heel erg leuk dat ik deze keer gastdesigner mocht zijn.
    De beste wensen voor een nieuw creatief jaar!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supermooie voorbeelden van DT team !!
    De beste wensen voor 2016 allemaal,
    Mijn labelkaart staat er hoor met tekst.

    Liefs van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige voorbeelden, en voor jullie allemaal een Happy Newyear!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. natuurlijk wens ik jullie ook alle goeds toe voor 2016
    en wat een leuke challenge met schitterende voorbeeldkaarten
    ik heb mijn kaartje ook geplaatst

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke uitdaging. Het team heeft weer prachtige inspiratie kaarten gemaakt. En jullie ook de beste wensen voor 2016 met weer veel creativiteit. IK doe ook weer graag mee deze keer. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een leuke challenge om mee te beginnen. De voorbeelden zijn stuk voor stuk prachtig. Ik doe graag mee!!
    Voor iedereen de beste wensen met heel veel creativiteit!

    Groetjes Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige challenge met mooie kaarten. Doe graag weer mee.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bedankt voor de leuke challenge en de prachtige voorbeelden ! Ik heb mijn kaartje gelinkt !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mijn kaartje staat er ook weer bij.
    Lieve freubelgroetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Bedankt dames voor de prachtige voorbeeldkaartjes...
    ook voor deze leuke challenge een kaartje met een troosende tekst gemaakt...hopelijk voldoet deze aan de eisen...
    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige DT voorbeelden dames!
    Leuke challenge, mijn zelfgemaakte spreuk zit wel een beetje verstopt in een ingewikkelde kaart maar ik doe graag weer mee.
    Allemaal een gezellig en creatief nieuw jaar!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke opdracht en prachtige voorbeelden!!
    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nog een kaartje gelinkt voor de chocoholics! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen

Iedereen bedankt voor de reacties.
Neem ook een kijkje op onze website
https://de-egel.com/